trött

helluu 

just nu ligger jag i sängen och lyssnar på lite musik och har en fågel på datan som jagar mina fingrar när ja skriver...
men ska snart sova tror jag e ganska trött efter en vecka i skolan -.- men aa juste gick ju till coop o vi kom fucking 1 minut innan dom stängde vi ba HAAA den är inte 10 suckers så gick vi in o köpte godis sen så utanför står snygga killar så såklart missar jag trappan o typ rammlar haha lite pinsamt men tror inte dom såg.
när vi kom hem så spela vi kort (jag min syrra hanna  mathias och min syrras kompis) 
men sen så blev ju min syrra irriterande som vanligt och sen mathias med sitt ap garv... haha
så han fick typ pms samtidigt som min syrra sjukt jobbit tog typ en alvedon när han gick hem.. sen efter en timme stack hanna o sen satt ja helt övergiven i mitt kök haha ne skojja men då så hörde ja lite skit snack från mamma o grjjer o bla bla tralalala
men nu får ja fan kramp i fingrarna ska fan sova 

o juste Hanna sover hon e lite fucking seg på kvällen o pallar nt blogga.. o ja pallar inte hur ja orkar skriva såhär mycke.. men de e kanske bara för ja inte vet vad ja babblar om :D men nu hejdå godnatt dröm sött 

// jennifer 

HA EN BRA MIDSOMMAR  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0