Hemma :D

hejjsan babezz!! 

nu har ja kommit hem från sommar skolan... sjukt tråkigt,
jobbade lite med engelska den första timmen eller va de va ;) sen vare lunch satt o  åt med 
Jennifer,Alicia och Emma-.- 
sen 2 lärare som typ stalka oss -.- 
sen så jobbade jag med fysik me typ krafter o grejjer sen så fick ja ett sudd på kinden typ
av _____ !!
jävligt omoget men jag blir arg så jag går fram o sular 2 sudd i bakhuvet på den personen...
sen så kommer Hanna och Mathias dit och så blev de ljud i hela korridåren haha :D <3
men ja gick in o jobbade lite till sen packa ihopp o sen stack jag...
o juste en till person som börja hålla på men... nu ska ja vell ba ta det lungt sen ska jag gå till linnéa kommer typ hem vid 23:00 så då hinner jag inte blogga men ja bloggar vell innan jag går :)) <3

// jennifer

en bild på mej och sofia dårå :)) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0