Driv bilder

Sitter som sagt hemma hos jennifer <3 med våran bög kompis www.matttegay.blogg.se
När vi mötte Jennifer berättade hon en sak, asså jag fattar inte att andra har energi på att lägga ner sitt liv på att va så irriterande asså skit i dom ni inte gillar o va med dom ni gillar helt enkelt det gör livet enklare.
Men här kommer ialla fall några bilder som jag har på min webb från idag och igår.
Jag
Matte, Jag och Steffi
Matte
Jag och Jennifer<3
Jag
Och nej jag är inte heller perfect och har ALDRIG tyckt är det och har ALDRIG tyckt att jag ser bra ut.
Men jag kan ialla fall ALLTID stå för det jag säger och låter aldrig nån köra över mig för jag är mig själv och det kommer aldrig nån kunna ta ifrån mig. // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0