blixt

hejjsan nyss kom jag och hanna och mathias hem fråm snättringe vi skulle gå nånstans men sen kom vi fram i snättringe haha :D
men nu sitter vi i mitt kök som vanligt haha sen så kommer mamma ut i köket o ba omg nu stängde jag av min data för de regnar som fan ute jag ba aha ?? :S haha ne skojja men ja brydde mej typ inte 
men aa just nu så sitter vi o snackar med min irriterade syrra haha men vi ska snart möta ericas kompis och gå till coop och handla lite saker :D <3 mohahah men skriver senare sötnosar :D <3 


// jennifer

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

blir det dans runt nån stång imorgon då ? nu behöver det ju nödvändigtvis inte vara midsommarstång bara rent allmänt :D

2011-06-24 @ 00:07:00
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0